Álomfogó tündérke

 2011.01.22. 14:16

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kislány, aki nem tudott elaludni. Éjszaka ugye sötét van, minden sokkal ijesztőbb, mint fényes nappal. Tudta, hogy valaki segíthet neki, ha már egyszer apát és anyát nem lehet percenként kiugrasztani az ágyból. A segítség egy tündér személyében érkezett, akinek szárnyai vannak, barna haja és napsugár sárga ruhája.

Életre kellett hát kelteni!

 

A szabás és az első alkatrészek összeállítása után a végtagokat már ki is tömtem, és hozzá próbáltam a testéhez, hogy biztosan csini legyen.

 

Majd bevarrtam a kezeket és a lábakat a helyükre, és kitömtem a hasát. Ezzel a tündérke-alap el is készült. A ruhátlan képet csak azért mertem kirakni, mert arc híján még nem azonosítható önmagával. Kábé, mintha fekete csíkot húztunk volna a szeme elé. :)

 

Drótból, és áttetsző anyagból elkészült a szárnya, melyre gumipántot varrtam, hogy mint egy hátizsákot felvehesse, illetve levehesse, ha később szimpla babává minősülne.

 

Hozzáfogtam a ruhájához. A sárga szín – amelytől nem térhettem el – kissé sápasztotta volna a babát, így feldobtam némi zölddel, és a komolyságot tükröző fehér gallérral.

 

Már csak a haja volt hátra. A frizuráját fonalból alakítottam ki. Egyforma hosszúra vágtam, majd két copfba rendeztem a szálakat.

 

A végére hagytam az arc kialakítását, mert azzal nyer lelket. Ha az elején varrtam volna ki a száját és a szemét, akkor például egy percet sem pucérkodhatott volna. Nem beszélve arról, hogy milyen furán nézett volna ki, ha ott mosolyog, miközben beleszuszakolom a vatelint a karjába, majd egy hatalmas tűvel elkezdem szurkálni többek között a hónalját. :)


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varrasszabadsag.blog.hu/api/trackback/id/tr985293782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása