első látásra...

 2010.08.06. 21:33

Olyan volt, mint egy villámcsapás. Megláttam, és rögtön tudtam. A kifinomultsága, a bája, a türelme azonnal magával ragadott. Próbáltam távolságtartó lenni, szinte bizalmatlan, hogy persze láttam már ilyet, meg hogy minden nőnek tetszeni akar, és így már nem is olyan intim a dolog. De képtelen voltam hazudni magamnak. Egyszerűen beleszerettem Pazicski Miklós művészetébe.

Tény, hogy egyre több tehetséges fiatal divattervező van Magyarországon. És ami a legszebb: aktívak és keresettek. Személy szerint azonban a Pazicski ruhákon látom a leghatározottabban, hogy tervezni valóban művészet. Pazicski Miklós nem hagyja figyelmen kívül az anatómiát, így a női test klasszikus szépségét hangsúlyozza: nála a derék darázs, a tompor kerek. Ami az idei kollekciót pedig kiemeli más tervezők munkái közül, az a lágy sziluettekhez társuló 3D-s geometrikus díszítés.

A 2008-as ruhákon a nőiesség volt hangsúlyosabb, ezért is készült a sorozat a 40-es évek hangulatában.

Az idei művek azonban kaptak némi high-tech felhangot a szürke és az ezüst színek jelenlétével.

A bejegyzés trackback címe:

https://varrasszabadsag.blog.hu/api/trackback/id/tr595293775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása